jump to navigation

e-Book belajar Tarannum Februari 13, 2008

Posted by alhawa in Lain-Lain.
Tags: , , ,
trackback

Apa khabar kalian? Harap sihat-sihat sahaja walaupun kadangkala kerja seharian begitu meletihkan.

Adakah anda sudah pergi ke laman blog saya www.lamanbestari.wordpress.com ? Di sana, saya telah masukkan satu e-book yang dapat menerangkan kepada anda Kaedah Pantas Belajar Al-Quran (Tarannum) yang saya namakan sebagai Kaedah Dian.

Sebelum anda ke sana, suka saya beritahu buat kesekian kalinya bahawa saya bukanlah guru atau pakar tarannum. Saya hanya peminat tarannum yang ada sedikit ilmu. Bukan apa, saya bimbang jangkaan dan anggapan rakan-rakan semua kepada saya mungkin melebihi apa yang sebenarnya pada diri saya.

Baiklah..Jumpa di laman blog al-hawa yang lain !

Induk ~ www.alhawa.wordpress.com

Teori (Tarannum) ~ www.lamanbestari.wordpress.com

Audio / Video ~ anda di sini! www.attarannum.wordpress.com 

Komen-komen»

No comments yet — be the first.

Tinggalkan Jawapan

