jump to navigation

Mari Belajar Online. Februari 13, 2008

Posted by alhawa in News.
Tags:
trackback

Saya sudah lama menyimpan hasrat untuk bersama-sama anda mendalami Al-Quran secara online. Saya harap anda bersedia dengan microphone sebelum pergi lebih jauh dengan menggunakan webcam.

Jadual kelas ialah 10.00 pagi hingga 12.00 tengahari dan 10.00 hingga 11.00 malam. Sila pastikan komputer anda boleh mengakses Yahoo! Messanger ataupun Skype.

Sebagai makluman tambahan, kelas ini adalah kelas percubaan. Kelas yang sebenar tentulah kelas yang berbentuk realiti, bersemuka.

Sebarang pertanyaan sila e-mail;

azlansenggarang@yahoo.com atau layari ke laman blog milik al-hawa yang lain seperti www.alhawa.wordpress.com atau www.lamanbestari.wordpress.com .

Jumpa anda di sana!

wassalam.

azlan al-hawa

Komen-komen»

1. nuriman - Februari 13, 2008

assalamualaikum…boleh saya tahu skype saudara?

2. alhawa - Februari 13, 2008

waaalaikum salam..

skype saya = azlansenggarang
YM saya = azlansenggarang

3. khairil - Oktober 3, 2011

walaikumslm,,,,maafkan saya, blh thu siapa?


Tinggalkan Jawapan

