jump to navigation

Prototaip CD Tarannum April 21, 2008

Posted by alhawa in CD Tarannum.
Tags: , , , ,
trackback

Prototaip CD Tarannum

Apa Khabar kawan-kawan semua? Hari ini saya meluangkan masa mengisi blog-blog saya dengan mengupload gambar-gambar.

Baiklah; di sebelah merupakan cd Panduan Asas Tarannum Al-Quran yang akan saya lancarkan di sini tidak lama lagi.

CD ini disusun mengikut Kaedah Dian yang saya cipta pada tahun 2003/2004 yang lalu. Semua ini adalah anugerah Allah dan saya memohon kepada-Nya, mudah-mudahan mudah untuk dikongsi bersama dengan anda sekalian.

Kepada Allah jua saya pohonkan agar dijauhkan hati dan diri ini daripada sifat-sifat jahat seperti ria’, ujub dan takabbur… Sesungguhnya ganjaran (yang sebenar) adalah di sisi Allah jua (yang saya harapkan.)

In-Ajriya-Illa AlAllah…

Lihat Ulasan saya tentang karya penulisan saya yang baru keluar di pasaran (buku cerita kanak-kanak) di www.alhawa.wordpress.com

azlan al-hawa

Komen-komen»

No comments yet — be the first.

Tinggalkan Jawapan

