jump to navigation

Minta Pendapat Kalian September 17, 2008

Posted by alhawa in Lain-Lain.
Tags: , , , ,
trackback

1) Apakah perlu saya nyatakan no telefon saya di muka depan blog ini? Boleh nyatakan mengapa anda beralasan macam tu?

2) Apa pandangan anda jika ada seorang teman ingin membeli hak cipta kaedah saya ini dan menjenamakan semula? Dalam erti kata lain, dia berbisnes dengan kaedah saya ini, tapi nama dia.

Semoga kalian sudi membantu saya.

Komen-komen»

1. Awang Bin Palal - Oktober 26, 2008

Assalamualaikum tuan saya nak tempah CD tarannum tuan sila hubungi saya. Nama saya En.Awang Bin Palal No.telefon bimbit 0168438418 terima kasih


Tinggalkan Jawapan

