jump to navigation

Ilmu Tarannum Milik Semua November 11, 2008

Posted by alhawa in Persiapan Awal.
trackback

Ringkas sahaja posting saya kali ini. Saya minta maaf, saya belum mampu nak berikan komitmen yang secukupnya atas apa yang saya telah mulakan; Blog ini. Biarpun kebanyakan order dapat saya tunaikan, namun masih ada order yang tidak dapat saya penuhi kerana terlalu sibuk dengan kerja…adakah ini alasan? terpulang kepada kalian. Namun, saya telah menyatakan apa yang sepatutnya. Buat mereka yang sentiasa mengharapkan sesuatu di blog ini, saya masih ada harapan buat kalian; masa dan kemampuan, juga izin daripada Ilahi.

Komen-komen»

No comments yet — be the first.

Tinggalkan Jawapan

