jump to navigation

Maklumat diri saya.. Oktober 24, 2009

Posted by alhawa in Lain-Lain.
Tags: , , , ,
trackback

Assalamualaikum

Sahabat-sahabat sekalian.

Jika anda benar-benar berminat untuk belajar tarannum (asas belajar tarannum), saudara saudari sekalian boleh menghubungi saya di talian 019-7156781 (Azlan). (saya lebih suka SMS).

Walau bagaimanapun, saya hanya dapat mengajar kalian jika kalian sanggup datang ke rumah saya di kluang pada hari sabtu.

Jika kalian ada cadangan masa lain, kalian boleh bagitau saya tetapi selain sabtu saya memang agak sukar…

Walau bagaimanapun, jika kalian tinggal di Bera / Triang / Temerloh, saya boleh pertimbangkan hari selain Sabtu & Ahad tetapi ia masih bergantung kelapangan masa saya.

Bayaran adalah ikhlas kerana saya belum dapat memberikan komitmen 100% atas projek ini.

Semoga anda mendapat manfaat dengan maklumat terbaru ini.

Komen-komen»

1. Zenal Abidin - Januari 10, 2010

Ass. Bagaimana kalau sy mau belajar? yapi sy tinggal di Indonesia. syukron

2. nur rohmawati supardi - Mac 25, 2010

assalamualaikum…saya tinggal d sabah, tp sy nak blajar bertaranum mcm mana tu????

alhawa - April 23, 2010

maaf.. kelas saya belum sampai ke sana lagi. kelas online pula, sudah lama tidak saya jalankan.

3. azlee - April 23, 2011

Assalamualaikum ustaz!!!
Sy berminat belajar AlQuran bertaranum tp ada buat kelas di johor bahru ke ustaz?


Tinggalkan Jawapan

