jump to navigation

Saya nantikan komen anda. Februari 11, 2008

Posted by alhawa in Lain-Lain.
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

Alhamdulillah. Walaupun, laman blog www.attarannum.wordpress.com ini baru dilancarkan seminggu, saya telah menerima banyak hits daripada saya kira peminat-peminat Tarannum al-Quran.

Hal ini sangat menggembirakan saya kerana situasi sedemikian membuatkan saya lebih bersemangat mengemaskini dan meng-upload bahan-bahan lain ke dalam blog ini.

Sebelum saya terlupa, saya sememangnya sangat menantikan komen-komen daripada anda semua demi penambahbaikan blog saya ini. Anda mungkin seorang pelajar, guru, pengkritik, peminat atau anti kepada tarannum al-Quran. Walau apa jua posisi diri anda, silalah beri pandangan terhadap blog saya ini.

Itu saja yang ingin saya luahkan di sini buat sementara ini. Saya nantikan komen anda!

Komen-komen»

1. nuriman - Februari 13, 2008

saya selalu gak tengok mari bertarannum di TV9…dah ada blog ni bolehlah belajar……….

2. Amir - Februari 25, 2008

Alhamdulillah..
Skrg nie, nak cari guru mmg susah..
Kalau boleh, Tarannum Al-Quran menggunakan CD dapat dikeluarkan oleh Mod dan urusan pembelian nya bolehlah dilakukan secara tempahan online menggunakan bank kad, money order dll kaedah.
Disana mungking terdapat beberapa contoh lagu, kaedah dan tip-tip untuk peminat dan boleh didengar dan diikuti pd bila-bila masa spt dlm kereta, di rumah dsb.
(sekadar pandangan-Wallahua’lam)

3. alhawa - Februari 25, 2008

Ia sedang diusahakan. Atas sebab-sebab tertentu, ia mengambil masa untuk disiap dan dilancarkan..

insyaAllah…ia akan muncul juga!

4. belalang - November 9, 2008

teruskan usaha murni anda semoga nendapat kerberkatan untuk semua
yang gemar untok mempelajari ilmu taranum ini.

5. Mahmoud heidarian vancovuer british columbia - September 19, 2014

Wow! This could be one particular of the most beneficial blogs We’ve ever arrive across on this subject.

Actually Great. I’m also an expert in this topic so I can understand your effort.


Tinggalkan komen